ບໍລິສັດຜູ້ສະໜອງຂໍ້ມູນການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບທີ່ຖືກຕ້ອງ.

ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ຜູ້ນໍາພາສໍາລັບການຕະຫຼາດທາງໂທລະຄົມ

ສາ​ລະ​ບານ

ສໍາລັບແນວຄວາມຄິດທາງທຸລະກິດຫຼາຍ, ການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບເປັນສິ່ງຈໍາເປັນ. ມັນຍັງເຮັດໃຫ້ມັນເປັນໄປໄດ້ສໍາລັບທຸລະກິດທີ່ຈະສ້າງການເຊື່ອມຕໍ່ກັບລູກຄ້າທີ່ມີທ່າແຮງຢ່າງໄວວາ. ນອກຈາກນັ້ນ, Cost Per Lead (CPL) ແມ່ນຕົວຊີ້ວັດທີ່ສໍາຄັນສໍາລັບການປະເມີນປະສິດທິຜົນຂອງຄວາມພະຍາຍາມໃນການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບ. ການໃຫ້ຜົນຕອບແທນສູງສຸດຂອງການລົງທຶນ (ROI) ຮຽກຮ້ອງໃຫ້ມີ ເບີໂທລະສັບເຢຍລະມັນ ຄວາມເຂົ້າໃຈແລະວິທີການ CPL. ມັນຍັງມີຄວາມສໍາຄັນທີ່ຈະຮັບປະກັນຄວາມສໍາເລັດຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງຂອງແຄມເປນກາລະຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບ.

ຮຽນຮູ້ກ່ຽວກັບ CPL, ການຄິດໄລ່ຂອງມັນ, ແລະອົງປະກອບທີ່ມີອິດທິພົນມັນຢູ່ໃນເວັບໄຊທ໌ Telemarketing Data ຂອງພວກເຮົາ. ມັນເປັນໄປໄດ້ທີ່ຈະໄດ້ຮັບມີສິດເທົ່າທຽມສໍາລັບການຫຼຸດລົງ CPL ໂດຍບໍ່ມີການເສຍສະລະຄຸນນະພາບນໍາ.

ຄ່ານຳໜ້າເທົ່າໃດ? (CPL)

ມາດຕະການທີ່ເອີ້ນວ່າ Cost Per Lead (CPL) ກໍານົດວ່າມັນມີມູນຄ່າເທົ່າໃດສໍາລັບການໂຄສະນາການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບເພື່ອຜະລິດຜູ້ນໍາດຽວ. ນອກຈາກນັ້ນ, ຜູ້ນໍາພາມັກຈະຖືກເຫັນວ່າເປັນບຸກຄົນທີ່ສະແດງຄວາມສົນໃຈໃນຜະລິດຕະພັນຫຼືການບໍລິການທີ່ສະເຫນີໂດຍທຸລະກິດ. ອີກເທື່ອຫນຶ່ງ, ຜູ້ທີ່ໄດ້ສະເຫນີລາຍລະອຽດການຕິດຕໍ່ຂອງທ່ານສໍາລັບການໂຕ້ຕອບເພີ່ມເຕີມ.

ທຸລະກິດສາມາດກໍານົດປະສິດທິພາບຂອງຄວາມພະຍາຍາມໃນການຕະຫຼາດໂທລະສັບຂອງເຂົາເຈົ້າກັບການນໍາໃຊ້ຂອງ ເບີໂທລະສັບຂອງສວີເດນ ຄ່າ​ໃຊ້​ຈ່າຍ​ທາງ​ການ​ຕະ​ຫຼາດ​ຕໍ່​ການ​ນໍາ​. ມັນເຮັດໃຫ້ທັດສະນະທີ່ຖືກຕ້ອງກ່ຽວກັບຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງການໄດ້ຮັບລູກຄ້າທີ່ມີທ່າແຮງແຕ່ລະຄົນ. Telemarketing Data ເປັນຄູ່ມືທີ່ເປັນປະໂຫຍດສໍາລັບການບໍລິການສະເພາະນີ້.

ການຄິດໄລ່ CPL ແມ່ນໄວ. CPL = Total Telemarketing Costs / Number of Leads Generated ແມ່ນສູດ.

ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບແຄມເປນທັງໝົດແມ່ນລວມຢູ່ໃນຄ່າບໍລິການການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບທັງໝົດ. ຕົວຢ່າງ, ຄ່າຈ້າງການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບ, ຄ່າຊອບແວ ແລະ ເທັກໂນໂລຍີ, ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການຝຶກອົບຮົມ, ແລະຄ່າໃຊ້ຈ່າຍເກີນເຊັ່ນ: ໄຟຟ້າ ແລະພື້ນທີ່ຫ້ອງການ.

ຈໍານວນຜູ້ນໍາທັງຫມົດທີ່ໄດ້ຮັບໃນລະຫວ່າງແຄມເປນແມ່ນເອີ້ນວ່າ "ຈໍານວນຜູ້ນໍາທີ່ສ້າງ."

ສໍາລັບຕົວຢ່າງ, CPL ຈະເປັນ $ 10,000 / 500 = $ 20 ຖ້າທຸລະກິດໃຊ້ເວລາ $ 10,000 ໃນການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບແລະຜະລິດ 500 ຜູ້ນໍາ.

ນີ້ ໝາຍ ຄວາມວ່າຜູ້ ນຳ ແຕ່ລະຄົນມີຄ່າໃຊ້ຈ່າຍທຸລະກິດ 20 ໂດລາເພື່ອໃຫ້ໄດ້ມາ.

ປັດໃຈທີ່ໄດ້ຮັບຜົນກະທົບ CPL

CPL ໃນ telemarketing ສາມາດໄດ້ຮັບອິດທິພົນຈາກປັດໃຈຈໍານວນຫນຶ່ງ, ລວມທັງ:

1. ຄຸນະພາບຂອງລາຍຊື່ຜູ້ນໍາ
CPL ໄດ້ຮັບຜົນກະທົບຢ່າງຫຼວງຫຼາຍໂດຍຂະຫນາດຂອງລາຍຊື່ຜູ້ນໍາທີ່ໃຊ້ໃນການໂຄສະນາການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບ. ນອກຈາກນັ້ນ, ບັນຊີລາຍຊື່ທີ່ມີຄວາມຊັດເຈນ, ຂໍ້ມູນລູກຄ້າໃນປະຈຸບັນອາດຈະເຮັດໃຫ້ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ການຊື້ແລະອັດຕາການປ່ຽນແປງເພີ່ມຂຶ້ນ. ໃນທາງກົງກັນຂ້າມ, ບັນຊີລາຍຊື່ທີ່ມີຄຸນນະພາບຕ່ໍາອາດຈະນໍາໄປສູ່ CPL ຫຼາຍຂຶ້ນນັບຕັ້ງແຕ່ການຕິດຕໍ່ທີ່ເປັນກາງຫຼືບໍ່ສາມາດຕິດຕໍ່ໄດ້ອາດຈະຕ້ອງການຄວາມພະຍາຍາມຫຼາຍຂຶ້ນເພື່ອເຂົ້າຫາ.

2. ຊຸດການສຶກສາ ແລະ ສີມືແຮງງານ Telemarketer
ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ຜູ້ນໍາພາສໍາລັບການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບສ່ວນໃຫຍ່ແມ່ນຖືກກໍານົດໂດຍທັກສະແລະການຝຶກອົບຮົມຂອງນັກກາລະຕະຫຼາດໂທລະຄົມ. Telemarketers ກັບການຝຶກອົບຮົມ ເບີໂທລະສັບສະວິດເຊີແລນ ແລະປະສົບການມີໂອກາດສູງທີ່ຈະປະສົບຜົນສໍາເລັດໃນການມີສ່ວນຮ່ວມໃນຄວາມສົດໃສດ້ານ.

ເຂົາເຈົ້າຍັງສາມາດປ່ຽນໃຫ້ເຂົາເຈົ້າເປັນຜູ້ນໍາພາ. ໂດຍການເພີ່ມປະສິດທິພາບການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບ, ການຝຶກອົບຮົມຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງແລະການລົງທຶນພັດທະນາຍັງສາມາດຫຼຸດລົງ CPL.

3. ຂໍ້ຄວາມ ແລະໂທສະຄຣິບ
ສະຄິບການໂທແລະການສົ່ງຂໍ້ຄວາມທີ່ປະສົບຜົນສໍາເລັດສາມາດປັບປຸງຜົນໄດ້ຮັບຂອງການຕະຫຼາດໂດຍກົງ. ການຜະລິດຜູ້ນໍາແມ່ນມັກຈະມີສະຄິບທີ່ເຊື່ອມຕໍ່ກັບຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ, ຕອບສະຫນອງຄວາມຕ້ອງການຂອງເຂົາເຈົ້າ, ແລະການສະເຫນີມູນຄ່າທີ່ແຕກຕ່າງກັນໃນປະຈຸບັນ.

ນອກຈາກນັ້ນ, scripts ການໂທສາມາດຊ່ວຍຫຼຸດຜ່ອນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ການນໍາ (CPL) ຖ້າພວກເຂົາຖືກປັບປຸງແລະເພີ່ມປະສິດທິພາບເປັນປະຈໍາໂດຍອີງໃສ່ຕົວຊີ້ວັດການປະຕິບັດແລະຄໍາຄຶດຄໍາເຫັນ.

4. ເຄື່ອງມື ແລະ ເຕັກໂນໂລຊີ
ການນຳໃຊ້ເຄື່ອງມື ແລະ ເທັກໂນໂລຍີການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບທີ່ທັນສະໄໝສາມາດເພີ່ມຜົນຜະລິດ ແລະ ປັບປຸງຂະບວນການຕ່າງໆໄດ້. Telemarketers ຍັງສາມາດຫຼຸດລົງຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ການນໍາ (CPL) ໂດຍການສຸມໃສ່ຄວາມສົດໃສດ້ານທີ່ມີທ່າແຮງສູງໂດຍການຊ່ວຍເຫຼືອຂອງເຄື່ອງມືການວິເຄາະຂໍ້ມູນ, dialers ຄາດຄະເນ, ແລະລະບົບ CRM.

5. ເວລາ ແລະ ຄວາມຖີ່ຂອງການໂທ
ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ການນໍາສໍາລັບການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບສາມາດໄດ້ຮັບອິດທິພົນຈາກຄວາມຖີ່ແລະເວລາຂອງການໂທ. ໃນເສັ້ນເລືອດທີ່ຄ້າຍຄືກັນ, ການຕິດຕໍ່ກັບຄວາມສົດໃສດ້ານໃນເວລາທີ່ເຫມາະສົມແລະການຫຼຸດຜ່ອນຈໍານວນການໂທສາມາດປັບປຸງການມີສ່ວນພົວພັນແລະການສ້າງຜູ້ນໍາ. CPL ຍັງສາມາດເພີ່ມປະສິດທິພາບໄດ້ໂດຍການຕິດຕາມແລະດັດແປງການກໍານົດເວລາການໂທໃນການຕອບສະຫນອງຕໍ່ຮູບແບບການຕອບສະຫນອງ.

ເຕັກນິກການຫຼຸດຜ່ອນ CPL ການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບ

ຫນຶ່ງໃນຕົ້ນຕໍ ເບີໂທລະສັບຝຣັ່ງ ເປົ້າຫມາຍຂອງການໂຄສະນາການຕະຫຼາດໂດຍກົງແມ່ນເພື່ອຫຼຸດຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ການນໍາ (CPL) ໂດຍບໍ່ມີການເສຍສະລະຄຸນນະພາບຂອງຜູ້ນໍາ. ນີ້ແມ່ນບາງວິທີເພື່ອເຮັດໃຫ້ສິ່ງນີ້ເກີດຂຶ້ນ:

1. ກໍານົດກຸ່ມຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ
ຄວາມກ່ຽວຂ້ອງຂອງການໂຄສະນາການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບສາມາດເພີ່ມຂຶ້ນໂດຍການແບ່ງສ່ວນຜູ້ບໍລິໂພກເປົ້າຫມາຍຕາມຄວາມມັກ, ພຶດຕິກໍາແລະປະຊາກອນຂອງພວກເຂົາ. ນອກຈາກນັ້ນ, ທ່ານສາມາດຫຼຸດລົງ CPL ແລະເພີ່ມອັດຕາການປ່ຽນແປງໂດຍການປັບແຕ່ງຂໍ້ຄວາມສໍາລັບຜູ້ຊົມໂດຍສະເພາະ.

2. ສົ່ງເສີມຄຸນນະພາບຂໍ້ມູນນໍາຫນ້າ ຄວາມຖືກຕ້ອງສາມາດເພີ່ມຂຶ້ນໂດຍການລົງທຶນໃນແຫຼ່ງຂໍ້ມູນທີ່ເຊື່ອຖືໄດ້ແລະການປັບປຸງລາຍຊື່ຜູ້ນໍາເປັນປະຈໍາ. ອີກເທື່ອ ໜຶ່ງ, ນີ້ ການປະກັນໄພ Telemarketing ນໍາ ຫຼຸດລົງຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ຜູ້ນໍາສໍາລັບການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບແລະຫຼຸດຜ່ອນຄວາມພະຍາຍາມທີ່ສູນເສຍໄປກັບການຕິດຕໍ່ທີ່ລ້າສະໄຫມຫຼືຜິດພາດ.

3. ການປັບປຸງຄໍາແນະນໍາສໍາລັບນັກກາລະຕະຫຼາດໂທລະຄົມ
ນັກກາລະຕະຫຼາດໂດຍກົງສາມາດເສີມຂະຫຍາຍຄວາມສາມາດໃນການດຶງດູດຄວາມສົດໃສດ້ານແລະເຮັດໃຫ້ພວກເຂົາເປັນຜູ້ນໍາພາໂດຍໄດ້ຮັບການຝຶກອົບຮົມຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງແລະພັດທະນາທັກສະຂອງພວກເຂົາ. ເຊັ່ນດຽວກັນ, ແຮງຈູງໃຈໃນການປະຕິບັດ, ການສະແດງບົດບາດ, ແລະກອງປະຊຸມຄວາມຄິດເຫັນສາມາດເພີ່ມແຮງຈູງໃຈຂອງນັກກາລະຕະຫຼາດໂທລະຄົມແລະຫຼຸດລົງຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ຜູ້ນໍາ.

4. ການນໍາໃຊ້ເຕັກໂນໂລຊີ Telemarketing ຂັ້ນຕອນສາມາດມີປະສິດທິພາບຫຼາຍຂຶ້ນໂດຍການໃຊ້ເທັກໂນໂລຍີເຊັ່ນ: ການວິເຄາະຂໍ້ມູນ, ການໂທອອກທີ່ຄາດຄະເນ, ແລະລະບົບ CRM. ອີກເທື່ອ ໜຶ່ງ, ເຕັກໂນໂລຢີສາມາດຖືກ ນຳ ໃຊ້ເພື່ອຕິດຕາມຕົວຊີ້ວັດການປະຕິບັດ, ຊອກຫາຜູ້ ນຳ ທີ່ມີທ່າແຮງສູງ, ແລະປັບແຕ່ງຕາຕະລາງການໂທເພື່ອຫຼຸດ CPL.

5. ປັບປຸງ Call Scripts ຂອງທ່ານ
ສະຄຣິບການໂທຄວນໄດ້ຮັບການທົບທວນແລະປັບປຸງເປັນປົກກະຕິໃນແສງສະຫວ່າງຂອງ ເບີໂທລະສັບອົດສະຕາລີ ການວັດແທກປະສິດທິພາບ ແລະຄໍາຕິຊົມຂອງຜູ້ໃຊ້. ມັນອາດຈະເພີ່ມປະສິດທິຜົນຂອງພວກມັນ. scripts ສາມາດຖືກສ້າງຂື້ນເພື່ອແກ້ໄຂຄວາມກັງວົນເລື້ອຍໆແລະເນັ້ນຫນັກໃສ່ຜົນປະໂຫຍດທີ່ສໍາຄັນເພື່ອເພີ່ມອັດຕາການປ່ຽນແປງຂອງຜູ້ນໍາແລະຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕ່ໍາຕໍ່ຜູ້ນໍາ.

6. ກວດກາ ແລະ ສອບຄືນ
ເຕັກນິກທີ່ດີທີ່ສຸດສາມາດພົບໄດ້ໂດຍການເຮັດການທົດສອບ A / B ສໍາລັບສະຄິບການໂທຕ່າງໆ, ວິທີການສົ່ງຂໍ້ຄວາມ, ແລະເວລາໂທຫາ. ການຫຼຸດຜ່ອນ CPL ສາມາດບັນລຸໄດ້ໂດຍການນໍາໃຊ້ຊ້ໍາຊ້ອນແລະການປັບປຸງຍຸດທະສາດການຕະຫຼາດໂທລະຄົມໃນແສງສະຫວ່າງຂອງຜົນການທົດສອບ.

ການປະເມີນຜົນສໍາເລັດນອກເຫນືອຈາກຄ່າໃຊ້ຈ່າຍນໍາໃນການຕະຫຼາດທາງໂທລະຄົມ

ເຖິງແມ່ນວ່າ CPL ເປັນຕົວຊີ້ວັດທີ່ສໍາຄັນຂອງຄວາມສໍາເລັດຂອງການຕະຫຼາດໂດຍກົງ, ມັນບໍ່ຄວນເປັນການພິຈາລະນາພຽງແຕ່. ນອກຈາກນັ້ນ, ບໍລິສັດຕ້ອງການ ເອົາເຂົ້າໄປໃນ ຜູ້ນໍາທາງການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບຟຣີ ບັນຊີ KPIs ເພີ່ມເຕີມເພື່ອໃຫ້ໄດ້ຮູບພາບທັງຫມົດຂອງຄວາມພະຍາຍາມໃນການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບຂອງພວກເຂົາ:

1.ອັດຕາ​ການ​ປ່ຽນ​ແປງ
ອັດຕາການປ່ຽນແປງຄິດໄລ່ອັດຕາສ່ວນຂອງການນໍາໄປຫາລູກຄ້າ. ອັດຕາການປ່ຽນແປງທີ່ສູງແມ່ນສັນຍານຂອງຜູ້ນໍາທີ່ມີຄຸນວຸດທິແລະພະນັກງານທີ່ປະສົບຜົນສໍາເລັດ.

2. ອັນທີສອງ, ROI (ຜົນຕອບແທນຈາກການລົງທຶນ)
ROI ຄິດໄລ່ຜົນກຳໄລຂອງແຄມເປນການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບ. ນອກຈາກນັ້ນ, ມັນຄໍານຶງເຖິງລາຍຮັບນໍາຫນ້າທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງແຄມເປນທັງຫມົດ, ສະເຫນີທັດສະນະທີ່ສົມບູນແບບຂອງຜົນສໍາເລັດຂອງແຄມເປນ.

3. CLV, ຫຼືມູນຄ່າຕະຫຼອດຊີວິດຂອງລູກຄ້າ
ມູນຄ່າຕະຫຼອດຊີວິດຂອງລູກຄ້າ, ຫຼື CLV, ແມ່ນຈໍານວນເງິນທີ່ບໍລິສັດສາມາດເຮັດໄດ້ຈາກລູກຄ້າໃນໄລຍະເວລາ. ອີກເທື່ອ ໜຶ່ງ, ການສຸມໃສ່ການຜະລິດຜູ້ ນຳ ທີ່ມີມູນຄ່າສູງຈະເພີ່ມ ກຳ ໄລໃນໄລຍະຍາວແລະສະ ໜັບ ສະ ໜູນ ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ຜູ້ ນຳ ທີ່ສູງຂຶ້ນ.

4. ນໍາພາທາງດ້ານຄຸນນະພາບ
ມູນຄ່າທີ່ເປັນໄປໄດ້ ແລະຄວາມເປັນໄປໄດ້ຂອງການປ່ຽນແປງສໍາລັບການຜະລິດນໍາແມ່ນຖືກວັດແທກດ້ວຍຄຸນນະພາບຂອງສານນໍາ. ເຊັ່ນດຽວກັນນີ້, ຜູ້ນໍາພາທີ່ມີຄຸນນະພາບສູງມີໂອກາດສູງໃນການສ້າງລາຍຮັບແລະສົ່ງເສີມການຂະຫຍາຍຕົວຂອງບໍລິສັດໂດຍລວມ.

ບໍລິສັດທີ່ໂທຫາຜູ້ບໍລິໂພກເພື່ອແຈ້ງໃຫ້ເຂົາເຈົ້າກ່ຽວກັບສິນຄ້າຫຼືການບໍລິການຂອງເຂົາເຈົ້າແມ່ນ DB To Data ການມີສ່ວນຮ່ວມໃນການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບ. ຍິ່ງໄປກວ່ານັ້ນ, ການຮູ້ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ຜູ້ນໍາພາ (CPL) ເປັນສິ່ງຈໍາເປັນຕໍ່ຄວາມສໍາເລັດຂອງການໂທເຫຼົ່ານີ້. ທຸລະກິດສາມາດຕິດຕາມກວດກາຫຼາຍປານໃດທີ່ພວກເຂົາໃຊ້ຈ່າຍໃຫ້ກັບລູກຄ້າທີ່ມີທ່າແຮງດຽວຫຼືນໍາຫນ້າຂອບໃຈກັບ CPL.

ຄວາມພະຍາຍາມໃນການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບຂອງທ່ານຈະປະສົບຜົນສໍາເລັດຫຼາຍຂຶ້ນໂດຍການຊ່ວຍເຫຼືອຂອງ Telemarketing Data, ເຊິ່ງສະຫນອງການບໍລິການ CPL ທີ່ດີເລີດ.

ອອກຄໍາເຫັນເປັນ

ທີ່ຢູ່ອີເມວຂອງທ່ານຈະບໍ່ໄດ້ຮັບການຈັດພີມມາ. ທົ່ງນາທີ່ກໍານົດໄວ້ແມ່ນຫມາຍ *