ສໍາລັບແຜນທຸລະກິດຈໍານວນຫຼາຍ, ການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບເປັນອົງປະກອບທີ່ສໍາຄັນ. ນອກຈາກນັ້ນ, ມັນເຮັດໃຫ້ທຸລະກິດສາມາດພົວພັນກັບລູກຄ້າທີ່ມີທ່າແຮງຢ່າງໄວວາ. ນອກຈາກນັ້ນ, Cost Per Lead (CPL) ແມ່ນຕົວຊີ້ວັດທີ່ສໍາຄັນສໍາລັບການປະເມີນປະສິດທິຜົນຂອງໂປຼແກຼມການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບ. ເພື່ອເຮັດໃຫ້ຜົນຕອບແທນສູງສຸດຂອງການລົງທຶນ (ROI), ຄົນເຮົາຕ້ອງເຂົ້າໃຈ ແລະຄຸ້ມຄອງ CPL. ການຮັບປະກັນຄວາມສໍາເລັດໃນໄລຍະຍາວຂອງແຄມເປນກາລະຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບແມ່ນສໍາຄັນເຊັ່ນກັນ.
ທ່ານສາມາດຊອກຫາເພີ່ມເຕີມກ່ຽວກັບ CPL, ລວມທັງຄໍານິຍາມຂອງຕົນ, ວິທີການຄິດໄລ່, ແລະປັດໄຈທີ່ມີອິດທິພົນ, ໃນເວັບໄຊທ໌ Telemarketing Data ຂອງພວກເຮົາ. ເຈົ້າສາມາດ ເບີໂທລະສັບອິນໂດເນເຊຍ ຍັງເລືອກເອົາເຕັກນິກເພື່ອຫຼຸດລົງ CPL ໂດຍບໍ່ມີການເສຍສະລະຄຸນນະພາບການນໍາພາ.
ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ການນໍາ (CPL) ແມ່ນຫຍັງ?
ມາດຕະການທີ່ເອີ້ນວ່າ Cost Per Lead (CPL) ກໍານົດວ່າມັນມີມູນຄ່າເທົ່າໃດສໍາລັບການໂຄສະນາການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບເພື່ອຜະລິດຜູ້ນໍາດຽວ. ຍິ່ງໄປກວ່ານັ້ນ, ຜູ້ ນຳ ມັກຈະເຫັນວ່າເປັນຜູ້ທີ່ສະແດງຄວາມສົນໃຈໃນຜະລິດຕະພັນ ເບີໂທລະສັບປະເທດໄທ ຫຼືການບໍລິການທີ່ສະເຫນີໂດຍທຸລະກິດ. ອີກເທື່ອຫນຶ່ງ, ຜູ້ທີ່ໄດ້ສະເຫນີລາຍລະອຽດການຕິດຕໍ່ຂອງທ່ານສໍາລັບການໂຕ້ຕອບເພີ່ມເຕີມ.
ທຸລະກິດສາມາດກໍານົດປະສິດທິພາບຂອງຄວາມພະຍາຍາມໃນການຕະຫຼາດໂທລະຄົມຂອງເຂົາເຈົ້າກັບການນໍາໃຊ້ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການຕະຫຼາດໂທລະຄົມຕໍ່ນໍາ. ມັນເຮັດໃຫ້ທັດສະນະທີ່ຖືກຕ້ອງກ່ຽວກັບຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງການໄດ້ຮັບລູກຄ້າທີ່ມີທ່າແຮງແຕ່ລະຄົນ. Telemarketing Data ເປັນຄູ່ມືທີ່ເປັນປະໂຫຍດສໍາລັບການບໍລິການສະເພາະນີ້.
ການຄິດໄລ່ CPL ແມ່ນສັ້ນ. ສູດແມ່ນ:
CPL= ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການຕະຫຼາດໂທລະເລກທັງຫມົດ / ຈໍານວນຂອງການນໍາໃຊ້ທີ່ສ້າງຂຶ້ນ
ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການຕະຫຼາດໂທລະສັບທັງຫມົດປະກອບມີຄ່າໃຊ້ຈ່າຍທັງຫມົດທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບຂະບວນການການຕະຫຼາດໂທລະສັບ. ເຊັ່ນ: ເງິນເດືອນສໍາລັບນັກກາລະຕະຫຼາດໂທລະຄົມ, ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍດ້ານເຕັກໂນໂລຢີແລະຊອບແວ, ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການຝຶກອົບຮົມ, ແລະຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃດໆເຊັ່ນ: ຫ້ອງການແລະສິ່ງອໍານວຍຄວາມສະດວກຕ່າງໆ.
ຈໍານວນຜູ້ນໍາທີ່ສ້າງຂຶ້ນຫມາຍເຖິງຈໍານວນຜູ້ນໍາທັງຫມົດທີ່ໄດ້ຮັບໃນລະຫວ່າງແຄມເປນ.
ຕົວຢ່າງ, ຖ້າບໍລິສັດຈ່າຍເງິນ 10,000 ໂດລາໃນແຄມເປນກາລະຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບແລະສ້າງຜູ້ນໍາ 500, CPL ຈະເປັນ:
CPL=10,000/500=$20
ດັ່ງນັ້ນ, ມັນຫມາຍຄວາມວ່າມັນມີມູນຄ່າບໍລິສັດ $ 20 ເພື່ອໃຫ້ໄດ້ຮັບການນໍາແຕ່ລະຄົນ.
ປັດໃຈທີ່ສົ່ງຜົນກະທົບຕໍ່ CPL
ຕໍ່ໄປນີ້ແມ່ນບາງຕົວຢ່າງຂອງຕົວແປທີ່ອາດຈະສົ່ງຜົນກະທົບຕໍ່ CPL ໃນການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບ:
ຂະຫນາດຂອງລາຍຊື່ຜູ້ນໍາ
1. ຄຸນະພາບຂອງລາຍຊື່ຜູ້ນໍາພາ : CPL ໃນການໂຄສະນາການຕະຫລາດທາງໂທລະສັບແມ່ນໄດ້ຮັບຜົນກະທົບຢ່າງຫຼວງຫຼາຍໂດຍ calibre ຂອງລາຍຊື່ຜູ້ນໍາທີ່ຈ້າງງານ. ນອກຈາກນັ້ນ, ບັນຊີລາຍຊື່ທີ່ມີປະຈຸບັນ, ຖືກຕ້ອງ ເບີໂທລະສັບການາດາ ຂໍ້ມູນກ່ຽວກັບລູກຄ້າທີ່ເປັນໄປໄດ້ອາດຈະເຮັດໃຫ້ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ການຊື້ຕ່ໍາກວ່າແລະອັດຕາການປ່ຽນແປງທີ່ສູງຂຶ້ນ. ໃນທາງກົງກັນຂ້າມ, ເນື່ອງຈາກວ່າການຕິດຕໍ່ທີ່ເປັນກາງຫຼືບໍ່ສາມາດຕິດຕໍ່ໄດ້ຖືກທໍາລາຍໃນບັນຊີລາຍຊື່ທີ່ມີຄຸນນະພາບຕ່ໍາ, CPL ອາດຈະເພີ່ມຂຶ້ນ.
2. ການຝຶກອົບຮົມ ແລະຄວາມສາມາດດ້ານການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບ:
ລະດັບທັກສະ ແລະການສຶກສາຂອງນັກການຕະຫຼາດທາງໂທລະຄົມແມ່ນປັດໃຈຫຼັກໃນການກຳນົດຕົ້ນທຶນຕໍ່ການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບ. ການມີສ່ວນຮ່ວມໃນຄວາມສົດໃສດ້ານທີ່ມີປະສິດຕິຜົນແມ່ນມັກຈະມາຈາກນັກກາລະຕະຫຼາດໂທລະຄົມທີ່ມີການຝຶກອົບຮົມແລະປະສົບການ. ພວກເຂົາເຈົ້າຍັງສາມາດປ່ຽນໃຫ້ເຂົາເຈົ້າເປັນຜູ້ນໍາ. ອີກເທື່ອ ໜຶ່ງ, ໂດຍການເພີ່ມປະສິດທິພາບການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບ, ການຝຶກອົບຮົມຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງແລະການໃຊ້ຈ່າຍໃນການພັດທະນາສາມາດຫຼຸດລົງ CPL.
3. ຂໍ້ຄວາມ ແລະໂທສະຄຣິບ:
ສະຄິບການໂທແລະການສົ່ງຂໍ້ຄວາມທີ່ປະສົບຜົນສໍາເລັດສາມາດປັບປຸງຜົນໄດ້ຮັບຂອງການຕະຫຼາດໂດຍກົງ. ການຜະລິດຜູ້ນໍາແມ່ນມັກຈະມີສະຄິບທີ່ເຊື່ອມຕໍ່ກັບຜູ້ຊົມເປົ້າຫມາຍ, ຕອບສະຫນອງຄວາມຕ້ອງການຂອງເຂົາເຈົ້າ, ແລະການສະເຫນີມູນຄ່າທີ່ແຕກຕ່າງກັນໃນປະຈຸບັນ. ນອກຈາກນັ້ນ, scripts ການໂທສາມາດຊ່ວຍຫຼຸດຜ່ອນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ການນໍາ (CPL) ຖ້າພວກເຂົາຖືກປັບປຸງແລະເພີ່ມປະສິດທິພາບເປັນປະຈໍາໂດຍອີງໃສ່ຕົວຊີ້ວັດການປະຕິບັດແລະຄໍາຄຶດຄໍາເຫັນ.
4. ເຄື່ອງມື ແລະເຕັກໂນໂລຊີ:
ການນຳໃຊ້ເຄື່ອງມື ແລະ ເທັກໂນໂລຍີການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບທີ່ທັນສະໄໝສາມາດເພີ່ມຜົນຜະລິດ ແລະ ປັບປຸງຂະບວນການຕ່າງໆໄດ້. Telemarketers ຍັງສາມາດຫຼຸດລົງຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ການນໍາ (CPL) ໂດຍການສຸມໃສ່ຄວາມສົດໃສດ້ານທີ່ມີທ່າແຮງສູງໂດຍການຊ່ວຍເຫຼືອຂອງເຄື່ອງມືການວິເຄາະຂໍ້ມູນ, dialers ຄາດຄະເນ, ແລະລະບົບ CRM.
5. ເວລາ ແລະ ຄວາມຖີ່ຂອງການໂທ
ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ການນໍາສໍາລັບການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບສາມາດໄດ້ຮັບອິດທິພົນຈາກຄວາມຖີ່ແລະເວລາຂອງການໂທ. ໃນເສັ້ນກ່າງທີ່ຄ້າຍຄືກັນ, ຕິດຕໍ່ຄວາມສົດໃສດ້ານໃນເວລາທີ່ເຫມາະສົມແລະການຫຼຸດຜ່ອນຈໍານວນຂອງ Telemarketing ນໍາ ການໂທສາມາດປັບປຸງການມີສ່ວນພົວພັນແລະການສ້າງຜູ້ນໍາ. CPL ຍັງສາມາດເພີ່ມປະສິດທິພາບໄດ້ໂດຍການຕິດຕາມແລະດັດແປງການກໍານົດເວລາການໂທໃນການຕອບສະຫນອງຕໍ່ຮູບແບບການຕອບສະຫນອງ.
ຍຸດທະສາດການຫຼຸດຜ່ອນ CPL ໃນ Telemarketing
ຫນຶ່ງໃນເປົ້າຫມາຍຕົ້ນຕໍຂອງການໂຄສະນາການຕະຫຼາດໂດຍກົງແມ່ນເພື່ອຫຼຸດຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ການນໍາ (CPL) ໂດຍບໍ່ມີການເສຍສະລະຄຸນນະພາບຂອງຜູ້ນໍາ. ນີ້ແມ່ນບາງວິທີເພື່ອເຮັດໃຫ້ສິ່ງນີ້ເກີດຂຶ້ນ:
1. ກຳນົດກຸ່ມຜູ້ຊົມເປົ້າໝາຍ:
ຄວາມກ່ຽວຂ້ອງຂອງການໂຄສະນາການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບສາມາດເພີ່ມຂຶ້ນໂດຍການແບ່ງສ່ວນຜູ້ບໍລິໂພກເປົ້າຫມາຍຕາມພວກມັນ Telemarketing Lead Generation ຄວາມມັກ, ພຶດຕິກໍາ, ແລະປະຊາກອນ. ນອກຈາກນັ້ນ, ທ່ານສາມາດຫຼຸດລົງ CPL ແລະເພີ່ມອັດຕາການປ່ຽນແປງໂດຍການປັບແຕ່ງຂໍ້ຄວາມສໍາລັບຜູ້ຊົມໂດຍສະເພາະ.
2. ເພີ່ມຄວາມຊັດເຈນຂອງຂໍ້ມູນ:
ຄວາມຖືກຕ້ອງຂອງຜູ້ນໍາສາມາດປັບປຸງໄດ້ໂດຍການເຮັດໃຫ້ການປັບປຸງເປັນປົກກະຕິເພື່ອລາຍຊື່ຜູ້ນໍາແລະການລົງທຶນໃນແຫຼ່ງຂໍ້ມູນທີ່ມີຄຸນນະພາບສູງ. ອີກເທື່ອ ໜຶ່ງ, ສິ່ງນີ້ຫຼຸດລົງຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ຜູ້ ນຳ ສຳ ລັບການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບແລະຫຼຸດຜ່ອນຄວາມພະຍາຍາມທີ່ສູນເສຍໄປໃນສິ່ງທີ່ລ້າສະ ໄໝ ຫຼື e.ການຕິດຕໍ່ທີ່ຜິດພາດ.
3. ການປັບປຸງຄໍາແນະນໍາສໍາລັບນັກກາລະຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບ:
ນັກກາລະຕະຫຼາດໂດຍກົງສາມາດເສີມຂະຫຍາຍຄວາມສາມາດໃນການດຶງດູດຄວາມສົດໃສດ້ານແລະເຮັດໃຫ້ພວກເຂົາເປັນຜູ້ນໍາພາໂດຍໄດ້ຮັບການຝຶກອົບຮົມຢ່າງຕໍ່ເນື່ອງແລະພັດທະນາທັກສະຂອງພວກເຂົາ. ເຊັ່ນດຽວກັນ, ແຮງຈູງໃຈໃນການປະຕິບັດ, ການສະແດງບົດບາດ, ແລະກອງປະຊຸມຄວາມຄິດເຫັນສາມາດເພີ່ມແຮງຈູງໃຈຂອງນັກກາລະຕະຫຼາດໂທລະຄົມແລະຫຼຸດລົງຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ຜູ້ນໍາ.
4. ການນຳໃຊ້ເຕັກໂນໂລຊີ:
ຂັ້ນຕອນການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບສາມາດເຮັດໃຫ້ມີປະສິດທິພາບ ແລະປັບປຸງດີຂຶ້ນໂດຍການໃຊ້ເທັກໂນໂລຍີຕ່າງໆເຊັ່ນ: ການວິເຄາະຂໍ້ມູນ, ການໂທອອກທີ່ຄາດຄະເນ ແລະລະບົບ CRM. ອີກເທື່ອ ໜຶ່ງ, ເຕັກໂນໂລຢີສາມາດຖືກ ນຳ ໃຊ້ເພື່ອຕິດຕາມຕົວຊີ້ວັດການປະຕິບັດ, ຊອກຫາຜູ້ ນຳ ທີ່ມີທ່າແຮງສູງ, ແລະປັບແຕ່ງຕາຕະລາງການໂທເພື່ອຫຼຸດ CPL.
5. ປັບປຸງ Scripts Call ຂອງທ່ານ:
ສະຄຣິບການໂທຄວນໄດ້ຮັບການທົບທວນແລະປັບປຸງເປັນປະ ຈຳ ໂດຍອີງໃສ່ຕົວຊີ້ວັດການປະຕິບັດແລະ ຄຳ ຕິຊົມຂອງຜູ້ໃຊ້. ມັນອາດຈະເພີ່ມຂຶ້ນແນວໃດ ເບີໂທລະສັບຍີ່ປຸ່ນ ປະສິດທິຜົນເຂົາເຈົ້າ. scripts ສາມາດຖືກສ້າງຂື້ນເພື່ອແກ້ໄຂຄວາມກັງວົນເລື້ອຍໆແລະເນັ້ນຫນັກໃສ່ຜົນປະໂຫຍດທີ່ສໍາຄັນເພື່ອເພີ່ມອັດຕາການປ່ຽນແປງຂອງຜູ້ນໍາແລະຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕ່ໍາຕໍ່ຜູ້ນໍາ.
6. ກວດກາ ແລະ ສອບຄືນ:
ເຕັກນິກທີ່ດີທີ່ສຸດສາມາດພົບໄດ້ໂດຍການເຮັດການທົດສອບ A / B ສໍາລັບສະຄິບການໂທຕ່າງໆ, ວິທີການສົ່ງຂໍ້ຄວາມ, ແລະເວລາໂທຫາ. ການຫຼຸດຜ່ອນ CPL ສາມາດບັນລຸໄດ້ໂດຍການນໍາໃຊ້ຊ້ໍາຊ້ອນແລະການປັບປຸງຍຸດທະສາດການຕະຫຼາດໂທລະຄົມໃນແສງສະຫວ່າງຂອງຜົນການທົດສອບ.
ການວັດແທກຄວາມສໍາເລັດນອກເຫນືອຈາກຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບຕໍ່ຜູ້ນໍາ
ເຖິງແມ່ນວ່າ CPL ເປັນຕົວຊີ້ວັດທີ່ສໍາຄັນຂອງການຕະຫຼາດໂດຍກົງ ເບີໂທລະສັບອິນເດຍ ການປະຕິບັດ, ມັນບໍ່ຄວນເປັນສິ່ງດຽວທີ່ພິຈາລະນາ. ເພື່ອໃຫ້ໄດ້ພາບລວມຂອງຄວາມພະຍາຍາມໃນການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບຂອງພວກເຂົາ, ທຸລະກິດຕ້ອງໄດ້ຄໍານຶງເຖິງຕົວຊີ້ວັດການປະຕິບັດທີ່ສໍາຄັນອື່ນໆ (KPIs):
1. ອັດຕາການປ່ຽນແປງ:
ເປີເຊັນຂອງຜູ້ນໍາທີ່ກາຍເປັນລູກຄ້າແມ່ນວັດແທກໂດຍອັດຕາການປ່ຽນແປງ.
2. ROI, ຫຼືຜົນຕອບແທນຂອງການລົງທຶນ:
ROI ຄິດໄລ່ວ່າຂໍ້ລິເລີ່ມການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບມີກຳໄລແນວໃດ. ນອກຈາກນັ້ນ, ມັນສະຫນອງທັດສະນະທີ່ສົມບູນແບບຫຼາຍຂຶ້ນກ່ຽວກັບຄວາມສໍາເລັດຂອງແຄມເປນໂດຍການຊັ່ງນໍ້າຫນັກລາຍໄດ້ນໍາທີ່ກ່ຽວຂ້ອງກັບຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງແຄມເປນໂດຍລວມ.
3. CLV, ຫຼືມູນຄ່າຕະຫຼອດຊີວິດຂອງລູກຄ້າ:
ມູນຄ່າຕະຫຼອດຊີວິດຂອງລູກຄ້າ, ຫຼື CLV, ແມ່ນຈໍານວນເງິນທີ່ບໍລິສັດສາມາດເຮັດໄດ້ຈາກລູກຄ້າໃນໄລຍະເວລາ. ອີກເທື່ອ ໜຶ່ງ, ການສຸມໃສ່ການຜະລິດຜູ້ ນຳ ທີ່ມີມູນຄ່າສູງຈະເພີ່ມ ກຳ ໄລໃນໄລຍະຍາວແລະສະ ໜັບ ສະ ໜູນ ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ຜູ້ ນຳ ທີ່ສູງຂຶ້ນ.
4. ນຳໜ້າດ້ານຄຸນນະພາບ:
ມູນຄ່າທີ່ເປັນໄປໄດ້ ແລະຄວາມເປັນໄປໄດ້ຂອງການປ່ຽນແປງສໍາລັບການຜະລິດນໍາແມ່ນຖືກວັດແທກດ້ວຍຄຸນນະພາບຂອງສານນໍາ. ເຊັ່ນດຽວກັນນີ້, ຜູ້ນໍາພາທີ່ມີຄຸນນະພາບສູງມີໂອກາດສູງໃນການສ້າງລາຍຮັບແລະສົ່ງເສີມການຂະຫຍາຍຕົວຂອງບໍລິສັດໂດຍລວມ.
ບໍລິສັດທີ່ໂທຫາຜູ້ບໍລິໂພກເພື່ອແຈ້ງໃຫ້ພວກເຂົາຮູ້ກ່ຽວກັບສິນຄ້າຫຼືບໍລິການຂອງພວກເຂົາແມ່ນມີສ່ວນຮ່ວມໃນການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບ. ຍິ່ງໄປກວ່ານັ້ນ, ການຮູ້ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ຜູ້ນໍາພາ (CPL) ເປັນສິ່ງຈໍາເປັນຕໍ່ຄວາມສໍາເລັດຂອງການໂທເຫຼົ່ານີ້. ທຸລະກິດສາມາດຕິດຕາມກວດກາຫຼາຍປານໃດທີ່ພວກເຂົາໃຊ້ຈ່າຍໃຫ້ກັບລູກຄ້າທີ່ມີທ່າແຮງດຽວຫຼືນໍາຫນ້າຂອບໃຈກັບ CPL. ຂອງເຈົ້າ DB To Data ຄວາມພະຍາຍາມໃນການຕະຫຼາດທາງໂທລະສັບຈະປະສົບຜົນສໍາເລັດຫຼາຍຂຶ້ນໂດຍການຊ່ວຍເຫຼືອຂອງ Telemarketing Data, ເຊິ່ງສະຫນອງການບໍລິການ CPL ທີ່ດີເລີດ.
4 ຄວາມຄິດກ່ຽວກັບ "ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ການຕະຫຼາດທາງໂທລະໂຄ່ງ"